perjantai 9. syyskuuta 2016

KUKA ON AINO?

Moikka kaikille! Tätä blogia lukee varmasti monet jotka jo tuntee mut ainakin jollakin tavalla. Kuitenkin niille, joille oon ihan uusi tuttavuus, aattelin kertoa itsestäni vähän enemmän. Blogin pitäminen ei oo mulle ihan uusi juttu, koska oon ennenkin sellaista pitänyt. Tosin se oli sen tyylinen, jossa melkeimpä jokainen postaus alkoi laulun sanoilla, jotka eivät todellakaan liittyneet mitenkään itse blogin sisältöön! :D Tästä on kuitenkin aikaa jo muutamia vuosia ja toivon että tästä blogista tulisi vähän eri tyyppinen.

Meidän on tarkoitus Hennan kanssa julkaista monia yhteispostauksia mutta totta kai myös yksinkin kirjoitellaan! Tuutte näkemään multa ainakin kuulumispostauksia, asuja, ostoksia, ihan vain päivän menoja ja ehkä joskus jotain syvempiäkin juttuja. Tarkotuksena ois siis postailla tosi monipuolisesti. Oisko teillä mulle jotain postausehdotuksia? Jos on niin kommentoi tohon alas ne nyt! Pyrin toteuttamaan teidän toiveita aktiivisesti. 

Mä tosiaan itse oon 18 vuotias nuori. Täytän lokakuussa tosin 19 vuotta, eli oon syntynyt vuonna 1997. Asun pienessä kunnassa Porin lähellä ja täällä oonkin asustellut mun koko ikäni. Muutin kesäkuussa omilleni kivaan kaksioon yhdessä mun kihlatun kanssa. Oon kirjoittanut ylioppilaaksi ja tavoitteena on vielä joku päivä valmistua luokanopettajaksi. Harrastuksia mulla ei ole mutta tästä blogista nyt saan sellaisen! Oon tällä hetkellä töissä, mutta kuten aiemmassa postauksessa mainitsin, vaihdan työpaikkaa lokakuun alussa. Töissä käyvänä silti jatketaan ja sen ohella opiskelen! Meillä on kotikotona kissa, mutta muuten ei lemmikkejä ole vaikka ehkä kissan haluaisin tänne meillekkin. 

Läheiset on aina ollut mulle tosi tärkeitä, vaikka en aina sitä näytäkkään. Oon aina myös pitänyt valokuvaamisesta, eläimistä, kirjoittamisesta, lapsista, lukemisesta (vaikka sille tosin ei ole nykyään jäänyt oikeastaan yhtään aikaa), musiikista, muodista, meikkaamisesta yms! Mulla on myös monia juttuja mitä haluaisin tehdä, mutta en oo koskaan vaan tehnyt. Esimerkiksi benji-hypyn hyppääminen on niiiiin to do -listalla! 

Mä luulen että oon nyt jaaritellut ihan tarpeeksi itsestäni.. Tähän loppuun haluan vielä sanoa että instagramista ja snapchatista mut löytää nimellä ainowww, jos haluatte mua jommassa kummassa/molemmissa seurailla! Jos teille heräs jotain kysymyksiä musta niin ne on enemmän kuin tervetulleita. 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti