tiistai 13. syyskuuta 2016

KUKA ON HENNA?

Ekan kerran aloitin kirjoittamaan blogia joskus yläasteella eikä into sen pitämiseen kestänyt silloin kauaakaan. Ollaan Ainon kanssa puhuttu niin monet kerrat yhteisen blogin perustamisesta, että nyt vihdoin innostuttiin ja päätettiin tehdä tämä blogi. Toivottavasti meillä molemmilla into tän blogin suhteen kestää! 

Kuka minä olen? Eli mä oon Henna ja oon 19 vuotta vanha (syntynyt vuonna 1997). Sain opiskeluni suoritettua tänä kesänä, josta valmistuin merkonomiksi. Oon miettinyt joskus ehkä jatkavani opintojani pidemmälle, mutta tällä hetkellä keskityn työhöni, jossa oon nyt työskennellyt tammikuusta lähtien. Asun Porin lähellä hyvin pienessä kylässä, jossa kaikki tuntevat toisensa.. jos niin vaan voi sanoa. Muutettiin siis mun poikaystävän kanssa ekaan omaan kämppään tänä kesänä, jossa meitä viihdyttää meidän pikkuinen kissanpentu sisu ♥

Rakastan shoppailua, joten tulen aivan varmasti kertomaan ostoksistani teille. Asut, kuulumiset ja päivän tapahtumat tulette näkemään mun postauksissa! Tehdään Ainon kanssa myös yhteisiä postauksia, joista yksi tulee olemaan kerran kuussa ilmestyvä kuukauden suosikit postaus.

Instagramista löydät mut nimellä hhennaaaa sekä snapchatista hennaaek.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti