sunnuntai 13. marraskuuta 2016

LAUANTAI


Moikka kaikille ja hyvää sunnuntaita! Mä ajattelin nyt tulla kertomaan teille mun eilisestä päivästä, eli lauantaista. Oltiin jo aikasemmin Paten kanssa puhuttu, että olisi kiva lähteä johonkin kylpylään ihan vain päiväksi. Päätettiinkin että tää lauantai olisi sopiva ajankohta ja sovittiin se siis etukäteen. Yyterin kylpylä valikoitui kohteeksi siksi, että kumpikaan meistä ei ollut siellä ennen käynyt ja se oli lähimpänä. Ei oikein huvittanut ajaa yli sataa kilometriä muutaman tunnin uimisen takia!

Lähdettiin kahdentoista aikoihin ajelemaan kohti yyteriä, eikä tästä ajanutkaan sinne kuin vähän yli puolituntia. Mun mielestä kylpylä oli tosi kiva, vaikka aika pieni se olikin. Poreallas, isompi allas, ulkoallas ja hierontapisteetkin löytyi niin se riitti mulle ainakin! Lapsiperheille olisikin ollut sit enemmän juttuja, esimerkiksi liukumäki ja lasten allas. Kylpylästä oli myös tosi upeat näkymät merelle! Mä kyllä muutenkin tykkään käydä erilaisissa kylpylöissä. Oltiin viime vuoden toukokuussakin juhlimassa meidän vuosipäivää Nokian Edenissä. Siellä tosin vietettiin ihan yökin.


Kun oltiin saatu tarpeeksemme uimisesta, lähdettiin pois ja päätettiin käydä meren rannalla joka oli siis aivan siinä vieressä. Hassua ajatella, että kesällä olin tuolla ottamassa aurinkoa ja uimassa, mutta nyt hiekka oli peittynyt lumeen ja ilma oli muutenkin aika kylmä. Maisemat oli kyllä tosi kauniit, mutta ei kauaa viihdytty rannalla juuri kylmyyden takia. Tossa hiekalla on muuten yhtä inhottava kävellä, oli siinä lunta päällä tai ei! :D


Oltaisiin voitu syödä ihan ravintolassa tuolla kylpylässä, mutta päädyttiin ihan tavalliseen pizzeriaan. Pizza maistui tällä kertaa paremmin kuin joku hienompi ruoka! Porin keskustaan ei tuolta yyteristä kauaa ajanut, joten päädyttiin sitten kokeilemaan ihan uutta (uutta siis meille) pizzeriaa Puuvillan kauppakeskuksen vieressä. Ja oli kyllä hyvää! Lähdettiin mahat täynnä ajalemaan kotiin päin ja illalla nähtiin vielä kavereita jotka tulivat meille. Tossa kuvassa näettä vähän mun päivän meikkiä ja asua. Tervetuloa lääkärin vastaanotolle, haha.

Mulla oli kyllä erityisen kiva lauantai päivä ja siksi halusin tulla jakamaan sen myös teidän kanssa. Olisin tehnyt tästä enemmän myday tyyppisen postauksen, jos olisin sen heti tajunnut, mutta vasta myöhemmin mulle tuli mieleen, että tästä olisi ollut kiva tehdä sellainen, mutta meneehän se näinkin! Jostain muusta päivästä voisin sitten myöhemmin tehdä enemmän myday tyyppisen postauksen. En oo hetkeen tehnyt kuulumispostausta joten tää menee nyt sellaisenakin!

Ja hei, hyvää isäinpäivää kaikille iseille, erityisesti mun omalle!



6 kommenttia :

  1. Oi kuulostaapa ihanalta päiväreissulta! <3 Kiva postaus muutenkin!

    adaemmimaaria.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Kuulostaa ihanalta päivältä! Ite en oo tuolla kylpylässä käynyt, mutta nokian edenissä muutamia kertoja tullu käytyä! Tykkään kovasti siitä paikasta :)

    millatt.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Voi että kuulosti ihanalta lauantailta! Kylpylä kelpaisi kyllä mullekin, varsinkin näiden pakkasten keskellä.
    Tuo pizzakin kelpaisi. Näyttää hyvältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tää oli kyllä just hyvä juttu näiden pakkasten keskellä ja pizzakin oli hyvää! :D

      Poista