maanantai 6. helmikuuta 2017

ERILAINEN, IHANA VIIKONLOPPU

Moikka kaikille ja ihanaa alkanutta viikkoa! Joku saattaakin muistaa, kun viime postauksessa kerroinkin vähän mitä mun viikonloppu tulee pitämään sisällään. Nyt halusinkin tulla kertomaan teille tarkemmin mitä kaikkea tuli oikein tehtyä. Mun rakkaat ystävät Emmi ja Noora tosiaan tulivat viikonlopuksi mun luo tänne Nakkilaan neljän kuukauden tauon jälkeen ♥ Nähtiin viimeksi lokakuussa ja siitäkin kirjoittelin silloin postausta. Jos se kiinnostaa niin kannattaa kyllä ehdottomasti tsekata! 

Perjantaina Emmi ja Noora saapuivat tänne yhdeksän maissa ja oltiinkin sitten melkein heti menossa. Kaikilla taisi olla aikamoinen nälkä, joten me suunnattiin burger kingiin. Tästä taitaa muodostua jonkinlainen perinne, sillä Seinäjoella ei burger kingiä ole, joten pakkohan sinne on päästä! Itse en oikein kyseisestä paikasta välitä, mutta ruoka kyllä maistui ihan jokaiselle. Tän jälkeen me jatkettiin vielä Cafe Europaan ihan vaan yksille. Emppukin liittyi meidän seuraan ja oli kyllä hauskaa! Vaikka perjantai iltana ei ollutkaan hirveästi aikaa tehdä mitään, oli silti tosi kiva ilta ja mentiin hyvillä mielin nukkumaan. Oltiin kyllä ihan poikki!
Oltiin lauantaina jo tosi aikasin liikkeellä, sillä ei haluttu tuhlata aikaa nukkumiseen, kun sitä on muutenkin niin vähän. Suunnattiin heti ensimmäisenä ottamaan meistä asukuvia ja vihdoinkin mäkin saan siis kuvia mun asusta blogiin! Kuvailtiin oikeastaan keskellä Poria ja saatiinkin kyllä tosi onnistuneita kuvia.  Seuraavassa postauksessa siitä sitten lisää. Kuvien oton ja pienen jäätymisen jälkeen mentiin Puuvillaan. Porista löytyy muutama liike, jota ei Emmin ja Nooran kotikaupungista löydy, joten ne täytyi käydä katsastamassa. Löysin itsekkin tosi kivan paidan new yorkerista! 

Shoppailun lomassa käytiin myös syömässä, jonka jälkeen käytiin katsomassa mitä yhdellä Porilaisella kirpparilla on tarjottavana meille. Noora teki tosi kivoja löytöjä, mutta tällä kertaa en itse löytänyt mitään. Yksi laukku jäi kyllä aikalailla mun mieltä vaivaamaan, mutta en mä sitä sitten raaskinut ostaa. Salaa toivon, että se olisi siellä vielä kun sinne meen seuraavaksi.. Aika kului shoppaillessa kyllä tosi nopeasti ja päätettiinkin sitten suunnata takaisin meille.
Illaksi oltiin suunniteltu keilailua ja ravintolaan menoa. Mä olin varannut meille jo hyvissä ajoin Space Bowlingista keilaradan ja oli kyllä tosi kivaa, vaikka hävisinkin! Ei oltu pitkään aikaan oltu keilaamassa ja vaihtelu virkistää. Tykkään kyllä tosi paljon tosta Space Bowlingista, se on jotenkin niin viihtyisä paikka. Siellä onkin nyt tullut käytyä aika usein. Tosiaan tuolla siis pääsee muunmuassa pelaamaan myös biljardia sekä ilmakiekkoa. Ei tarvitse siis välttämättä keilaamaan mennä!

Tunnin keilailun jälkeen vuorossa oli Amarillo. Mä kyllä vaan niin tykkään tosta ruokapaikasta! Tilaan aina ton saman annoksen ja joka kerta se on yhtä hyvää. Rakastan muutenkin ravintoloissa käyntiä ja olihan se tälläkin kertaa kivaa, vaikka ruokaa saikin odottaa tunnin verran. Saa juteltua kaiken maan ja taivaan väliltä kera hyvien ystävien ja hyvän ruuan. Noora tilasi lopuksia vielä ihanan jätskiannoksen ja mä ja Emmikin saatin osamme siitä, nam! Tän jälkeen päädyttiinkin sitten vain löhöilemään meille. Oli kyllä kiva välillä olla ajoissa meillä, ihan parasta vaan olla rennosti ystävien kanssa! 
Sunnuntai aamulla oltiin jälleen ajoissa! Kerittiin vielä kiertämään muutamat kaupat sekä palauttamaan Emmin paita, joka oli ollut rikki jo ostettaessa.. Istuttiin myös kahville. Melkeimpä joka kerta kun nähdään, istutaan ainakin kerran johonkin kivaan kahvilaan juttelemaan ja nauttimaan herkuista. Mä oon nyt ottanut tehtäväkseni näyttää kivoja kahviloita Porissa! Viimeksi käytiin Petra's Cafessa ja tällä kertaa oli vuorossa Aschan Coffee & Deli. Oltiin kyllä kaikki tyytyväisiä tähän kahvilaan.

Aika kului kyllä ihan hirveää vauhtia ja Porin reissun jälkeen kerittiin vähän ottamaan vielä kuvia meistä ja rentoutumaan mun kotona. Sen jälkeen Emmin ja Nooran pitikin jo lähteä, jotta he olisivat edes johonkin aikaan kotona. Kyllä se 'hyvästien' sanominen on aina yhtä kamalaa.. Mä lähdin kuitenkin heidän kanssaa samalla oven avauksella, sillä menin sitten vielä illaksi Niinisaloon katsomaan Patea ♥
Tiivistettynä mulla oli tosi ihana viikonloppu ja nyt jo on hirveä ikävä mun rakkaita ystäviä. Eipä meillä koskaan kun yhdessä ollaan oltu, oo ollut tylsää tai typerää. Aika tuntuu nykyään lentävän ihan siivillä! Ihan juuri Emmi ja Noora ajoi meidän pihaan, mutta sitten tulikin yhtäkkiä jo lähdön aika ja nyt on jo taas maanantai ilta. Huhhu. Toivottavasti me nähdään taas pian näiden naisten kanssa, jos mä vaikka pääsisin lähtemään vuorostani Seinäjoelle! 

Millainen viikonloppu teillä lukijoilla oli? Tapahtuiko kenties jotain erikoista? Mä ainakin tän viikonlopun jälkeen jaksan taas arkea paljon paremmin. Ja tuleehan se seuraava perjantaikin jo kovaa vauhtia! Sitäkin viikonloppua odotan innolla, sillä saan mun murun kahden viikon jälkeen taas kotiin ♥

4 kommenttia :

  1. Kuulostaa niin huipulta! Seurasinkin tätä menoa hieman jo snäpissä. ;-)

    VastaaPoista
  2. Oi kuulostaa ihan superkivalta tää sun viikonloppu! :) Paljon kaikkea hauskaa tekemistä ja hyvää ruokaa. Mäkin näin mun ystäviä pitkästä aikaa nyt vklp, kävin nimittäin erään heistä kihlajaisissa, ja sinnehän oli tietty kokoontunut muitakin kavereita juhlimaan :D Kivaa alkuviikkoa sulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sepä! :-) Ja voi, sunkin viikonloppu kuulostaa myös tosi kivalta. Kiitos, samoin sulle <3

      Poista